Manager îmbunătățire proces

DESPRE CURS: 

Managerul îmbunătăţire procese gestionează sistemul de îmbunătăţire continuă a proceselor interne dintr-o organizaţie.  Activitatea este organizată astfel încât să permită abordarea şi rezolvarea continuă a problemelor apărute în timpul activităţilor curente, pentru a permite îmbunătăţirea continuă a rezultatelor obţinute prin: reducerea consumurilor şi costurilor, creşterea productivităţii, reducerea timpului de livrare, creşterea flexibilităţii în satisfacerea cerinţelor clienţilor, creşterea competitivităţii. 

Managerul îmbunătățire procese este responsabil de crearea politicilor și procedurilor care să ghideze diferitele departamente ale companiei. El analizează datele aferente și formulează recomandări pentru a îmbunătăți procedurile. De asemenea, managerul îmbunătățire procese se asigură că recomandările lui conduc la o eficiență mai mare. Un manager îmbunătățire procese este un profesionist în dezvoltarea afacerii care supraveghează sistemele esențiale de afaceri și găsește modalități de a le face mai eficiente. 

Rolul principal al unui manager de îmbunătățire a proceselor este de a oferi o evaluare obiectivă cu privire la funcționalitatea unei afacerii. Managerul îmbunătăţire procese urmărește îmbunătățirea proceselor în cadrul unei organizații facându-le mai ușoare, mai rapide, de mai bună calitate și mai accesibile. 

Managerii de îmbunătățire a proceselor pot lucra cu toate tipurile de sisteme de afaceri.

Activitati specifice ocupatiei de Manager imbunatatirii de proces 

  • Își asumă responsabilitatea pentru învățarea pe tot parcursul vieții și dezvoltarea profesională continuă
  • Se implică în activități de învățare pentru a sprijini și actualiza competențele profesionale
  • Identifică domeniile prioritare pentru dezvoltarea profesională 
  • Asigură canale de comunicare clare și eficace la nivelul tuturor departamentelor în cadrul organizației și al funcțiilor de sprijin, atât pe plan intern, cât și pe plan extern
  • Gestionează personal, utilaje și echipamente în vederea optimizării rezultatelor producției în conformitate cu politicile și planurile societății 
  • Studiază contribuția proceselor de lucru la obiectivele comerciale și monitorizează eficiența și productivitatea acestora 
  • Realizează posibile îmbunătățiri în ceea ce privește procesele pentru a mări productivitatea, a îmbunătăți eficiența și a optimiza procedurile 
  • Analizează informațiile și detaliile proceselor și produselor pentru a oferi consiliere cu privire la posibile îmbunătățiri ale eficienței care ar putea fi puse în aplicare și care ar însemna o valorificare a resurselor 
  • Pune în aplicare acțiuni corective și planuri de îmbunătățire continuă din auditurile interne și de la terți 10. Conduce optimizarea proceselor prin utilizarea de date statistice 
  • Proiectează experimente pe modele de control al proceselor funcționale 
  • Identifică posibile îmbunătățiri ale performanței operaționale și financiare 
  • Gestionează dezvoltarea în cadrul unei organizații prin anticiparea schimbărilor și luarea deciziilor manageriale 
  • Redactează, pune în aplicare și promovează standardele interne ale întreprinderii ca parte a planurilor de afaceri pentru operațiunile și nivelurile de performanță pe care întreprinderea intenționează să le realizeze. 
  • Definește obiective și proceduri de asigurare a calității și asigură menținerea și îmbunătățirea continuă a acestora 
  • Monitorizează calendarele pe termen mediu cu estimările bugetare și reconcilierea trimestrială 
  • Asigură legătura cu personalul de conducere din alte departamente, garantând servicii și o comunicare eficientă 
  • Analizează procese de producție în vederea realizării de îmbunătățiri 
  • Testează și compară diferitele bunuri și servicii pentru a le evalua calitatea și pentru a oferi informații detaliate consumatorilor 
  • Proiectează, creează și revizuiește programe noi de formare destinate personalului companiilor pentru a răspunde cererilor de dezvoltare ale unei anumite organizații 
  • Cercetează și înțelege diferiți factori interni care influențează funcționarea întreprinderilor 
  • Comunică cu angajații pentru a se asigura că ambițiile lor personale sunt conforme cu obiectivele

INFORMAŢII ÎNSCRIERE:

Condiţii de acces:  Se pot înscrie absolvenți ai învățământului superior 

COMPETENTE DOBÂNDITE:

  • Gestionează dezvoltarea profesională personală 
  • Elaborează programe de fromare destinate personalului companiilor 
  • Coordonează o echipă 
  • Gestionează resurse 
  • Motivează angajații 
  • Identifică acțiuni de îmbunătățire 
  • Stabilește obiective de asigurare a calității 
  • Gestionează acțiuni corective 
  • Oferă consultanță cu privire la îmbunătățirile în materie de eficiență 
  • Gestionează obiectivele pe termen mediu 
  •  Identifică îmbunătățiri ale proceselor 
  • Analizează procesele de afaceri 
  • Analizează procesele de producție în vederea îmbunătățirii 
  • Conduce optimizarea proceselor 
  • Aplică managementul schimbării 
  • Definește standarde organizaționale 
  • Ține legătura cu managerii 
  • Evaluează calitatea serviciilor 
  • Analizează factorii interni ai societăților.
Cod COR: 242108

INFORMAȚII SUPLIMENTARE:

  • Orar

    Se stabilește de comun acord între participanți și formator

  • Durata totala de pregătire: 240 ore

    Pregătire teoretică: 80 ore/Pregătire practică: 160 ore

  • Preț curs

    1000 lei/persoana, platibil in 2 rate

TIPUL DE CERTIFICAT:

Certificat de absolvire – perfectionare (Certificatul este national si international )

ACTE NECESARE LA ÎNSCRIERE:

  • Carte de identitate;
  • Certificat de naștere;
  • Certificat casatorie (daca este cazul);
  • Diploma de studii 
  • Adeverinta medicala 

Înscrie-te acum!

Scroll to Top

Înscrie-te acum!

Acest formular colectează numele, prenumele, adresa dumneavoastră de e-mail și numărul de telefon, pentru a vă putea răspunde solicitărilor. Pentru mai multe informații, verificați Politica de confidențialitate, pentru a vedea cum, unde și de ce salvăm datele trimise.